Пошук
розширений

Начальник Головного територіального управління юстиції

Грабар Олександр Володимирович

 

 

 

Начальник

Керівництво
Структура управління
Структурні підрозділи управління
Територіальні установи та органи юстиції
ДЕЦЕНТРАЛІЗАЦІЯ У СФЕРІ ДЕРЖАВНОЇ РЕЄСТРАЦІЇ РЕЧОВИХ ПРАВ НА НЕРУХОМЕ МАЙНО ТА БІЗНЕСУ
СПИСОК НОТАРІУСІВ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ, ЯКІ ПІДКЛЮЧИЛИСЬ ДО ЄДИНОГО ДЕРЖАВНОГО РЕЄСТРУ ЮРИДИЧНИХ ОСІБ, ФІЗИЧНИХ ОСІБ-ПІДПРИЄМЦІВ ТА ГРОМАДСЬКИХ ФОРМУВАНЬ
ПОРЯДОК ОФОРМЛЕННЯ СПАДЩИНИ УПОВНОВАЖЕНИМИ ОСОБАМИ ОРГАНІВ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ
ОЧИЩЕННЯ ВЛАДИ
Державні закупівлі
Тендерний комітет, план закупівель
Оголошення
Звіти
Юридичний всеобуч
ВАКАНСІЇ
Контактна інформація
Переліки громадських формувань
Перелік зареєстрованих друкованих ЗМІ
Інформаційно-юридична газета "Правовий орієнтир"
Нотаріат
Державна виконавча служба: запитання-відповіді
Систематизація законодавства
Доступ до публічної інформації
Плани роботи
Робота колегій Головного територіального управління юстиції
Доступ до правосуддя
Кадрова робота та державна служба
Державна реєстрація нормативно-правових актів
Організаційні питання
Правова робота
Запобігання проявам корупції
ОНЛАЙН-КОНСУЛЬТАЦІЇ
Інформація для громадян, які приїхали з Автономної Республіки Крим та м. Севастополь
Основи соціального захисту інвалідів в Україні
Роз'яснення щодо організації роботи та оплати праці працівникам навчальних закладів, розташованих на території проведення АТО
АКТУАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ ДЛЯ ГРОМАДСЬКИХ ОБ'ЄДНАНЬ
МЕТОДИЧНА РОБОТА
Правова освіта
Порядок витребування документів громадянами, які проживають на тимчасово окупованій території України
Адміністративні послуги у сфері легалізації об'єднань громадян
СКАЗАНО - ЗРОБЛЕНО: ПРЕЗЕНТАЦІЯ РЕЗУЛЬТАТІВ РОБОТИ-2016
������� ����������
Правові засади
Екскурс в історію
Новини управління
Звернення громадян
Діяльність з питань банкрутства
Оголошення, анонси
БЕЗОПЛАТНА ПРАВОВА ДОПОМОГА
Урочиста реєстрація шлюбу
Громадська приймальня
"Гарячі" телефонні лінії
ПІЛОТНИЙ ПРОЕКТ «ШЛЮБ ЗА ДОБУ»
СОЦІАЛЬНІ ВІДЕОРОЛИКИ МІН'ЮСТУ - БВПД, ОНЛАЙН-СЕРВІСИ
"ОНЛАЙН-БУДИНОК ЮСТИЦІЇ"
ДО УВАГИ АГРАРІЇВ! АНТИРЕЙДЕРСЬКІ АГРАРНІ ШТАБИ! МОБІЛЬНІ ТОЧКИ ДОСТУПУ ДО СИСТЕМИ БЕЗОПЛАТНОЇ ПРАВОВОЇ ДОПОМОГИ! ТЕЛЕФОН ГАРЯЧОЇ ЛІНІЇ!
����� �����
����� �� ��������� ������� ���������� � ����������� ����� ��������� ��������� � ����������� ������
�������� ̳��������� �������
��������� ����� ������
������������ ������ ������� ��� �������� ������ (���� �����ֲ�)
�������������� �������� ������
Головна / Структура /

Державні закупівлі


Тендерний комітет, план закупівель
Оголошення
Звіти

       У зв’язку з ліквідацією Житомирського обласного управління юстиції і створенням Головного управління юстиції у Житомирській області та керуючись Законом України "Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти", постановою Кабінету Міністрів України від 27.09.07 № 1469 "Про організаційні заходи щодо функціонування системи державних закупівель", наказом Міністерства юстиції України від 22.02.07 № 65/5 „Про затвердження Положення про постійно діючі тендерні комітети в системі Міністерства юстиції України” при Головному управлінні юстиції у Житомирській області створено постійно діючий тендерний комітет у складі пяти осіб.

       Основними завданнями тендерного комітету є:

  • організація, планування та проведення заходів по закупівлі товарів (робіт, послуг), які здійснюються за рахунок коштів державного бюджету у відповідності до встановлених процедур закупівлі та термінів;
  • матеріально-технічне забезпечення Головного управління юстиції, а також територіальних управлінь юстиції та підпорядкованих   структурних підрозділів.

       У своїй роботі тендерний комітет керується Законом України "Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти", іншими нормативно-правовими актами з питань закупівель товарів, робіт і послуг, а також Положенням про постійно діючий тендерний комітет Головного управління юстиції у Житомирській області.

�� ����� �� ��������, ������� �� ����� ����, �������� ��������� ��������� ������� � ����������� ������

Copyright � 2008 ��� ����� SEOTM ��������� �����, �������� �����