Пошук
розширений

Начальник Головного територіального управління юстиції

Грабар Олександр Володимирович

 

 

 

Начальник

Керівництво
Структура управління
Структурні підрозділи управління
Територіальні установи та органи юстиції
ДЕЦЕНТРАЛІЗАЦІЯ У СФЕРІ ДЕРЖАВНОЇ РЕЄСТРАЦІЇ РЕЧОВИХ ПРАВ НА НЕРУХОМЕ МАЙНО ТА БІЗНЕСУ
СПИСОК НОТАРІУСІВ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ, ЯКІ ПІДКЛЮЧИЛИСЬ ДО ЄДИНОГО ДЕРЖАВНОГО РЕЄСТРУ ЮРИДИЧНИХ ОСІБ, ФІЗИЧНИХ ОСІБ-ПІДПРИЄМЦІВ ТА ГРОМАДСЬКИХ ФОРМУВАНЬ
ПОРЯДОК ОФОРМЛЕННЯ СПАДЩИНИ УПОВНОВАЖЕНИМИ ОСОБАМИ ОРГАНІВ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ
ОЧИЩЕННЯ ВЛАДИ
Державні закупівлі
Юридичний всеобуч
ВАКАНСІЇ
Контактна інформація
Переліки громадських формувань
Перелік зареєстрованих друкованих ЗМІ
Інформаційно-юридична газета "Правовий орієнтир"
Нотаріат
Державна виконавча служба: запитання-відповіді
Систематизація законодавства
Доступ до публічної інформації
Плани роботи
Робота колегій Головного територіального управління юстиції
Доступ до правосуддя
Кадрова робота та державна служба
Державна реєстрація нормативно-правових актів
Організаційні питання
Правова робота
Запобігання проявам корупції
ОНЛАЙН-КОНСУЛЬТАЦІЇ
Інформація для громадян, які приїхали з Автономної Республіки Крим та м. Севастополь
Основи соціального захисту інвалідів в Україні
Роз'яснення щодо організації роботи та оплати праці працівникам навчальних закладів, розташованих на території проведення АТО
АКТУАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ ДЛЯ ГРОМАДСЬКИХ ОБ'ЄДНАНЬ
МЕТОДИЧНА РОБОТА
Правова освіта
Порядок витребування документів громадянами, які проживають на тимчасово окупованій території України
Адміністративні послуги у сфері легалізації об'єднань громадян
СКАЗАНО - ЗРОБЛЕНО: ПРЕЗЕНТАЦІЯ РЕЗУЛЬТАТІВ РОБОТИ-2016
������� ����������
Правові засади
Екскурс в історію
Новини управління
Звернення громадян
Діяльність з питань банкрутства
Оголошення, анонси
БЕЗОПЛАТНА ПРАВОВА ДОПОМОГА
Урочиста реєстрація шлюбу
Громадська приймальня
"Гарячі" телефонні лінії
ПІЛОТНИЙ ПРОЕКТ «ШЛЮБ ЗА ДОБУ»
СОЦІАЛЬНІ ВІДЕОРОЛИКИ МІН'ЮСТУ - БВПД, ОНЛАЙН-СЕРВІСИ
"ОНЛАЙН-БУДИНОК ЮСТИЦІЇ"
ДО УВАГИ АГРАРІЇВ! АНТИРЕЙДЕРСЬКІ АГРАРНІ ШТАБИ! МОБІЛЬНІ ТОЧКИ ДОСТУПУ ДО СИСТЕМИ БЕЗОПЛАТНОЇ ПРАВОВОЇ ДОПОМОГИ! ТЕЛЕФОН ГАРЯЧОЇ ЛІНІЇ!
����� �����
����� �� ��������� ������� ���������� � ����������� ����� ��������� ��������� � ����������� ������
�������� ̳��������� �������
��������� ����� ������
������������ ������ ������� ��� �������� ������ (���� �����ֲ�)
�������������� �������� ������
Головна /

ДО УВАГИ АГРАРІЇВ! АНТИРЕЙДЕРСЬКІ АГРАРНІ ШТАБИ! МОБІЛЬНІ ТОЧКИ ДОСТУПУ ДО СИСТЕМИ БЕЗОПЛАТНОЇ ПРАВОВОЇ ДОПОМОГИ! ТЕЛЕФОН ГАРЯЧОЇ ЛІНІЇ!



 

ВАЖЛИВА ІНФОРМАЦІЯ!
     Сьогодні агрорейдерство є найгарячішою темою. Шахраї та бандити, користуючись правовою неграмотністю українців та злочинними діями реєстраторів, відбирають у людей землю і врожай. Щоб протистояти цьому явищу, Мін’юст ініціював створення антирейдерських штабів.

          З 14 серпня 2017 року в усіх областях України, в тому числі й Житомирській області, запрацювали антирейдерські аграрні штаби, які протидіятимуть спробам рейдерських захоплень земель та врожаю.

Телефон гарячої лінії штабу: (0412) 22-52-84, 47-47-50 (ПРАЦЮЄ З 09:00 ДО 18:00 ПОНЕДІЛОК-П'ЯТНИЦЯ) або 102 (ЦІЛОДОБОВО).
 
       Крім того, паралельно розпочато роботу «мобільних бригад» Головного територіального управління юстиції та місцевих центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги, які здійснюють відповідні виїзні юридичні консультації у населених пунктах. Особливу увагу зосереджено на питаннях, що стосуються попередженню рейдерських захоплень земель та інших земельних питаннях.

  

Розклад роботи на 28 - 31 серпня:
 
28 серпня:
- с. Норинськ, Народицький район, приміщення Норинцівської сільської ради;
- с. Кам’янка, Олевський район, приміщення Кам’янської сільської рад.
 
29 серпня:
- с. Ушомир, Коростенський район, приміщення Ушомирської сільської ради;
- с. Хотинівка, Коростенський район, приміщення Хотинівської селищної ради.
 
30 серпня:
- с. Видибор, Черняхівський район, приміщення Видиборської сільської ради;
- смт Ружин, Ружинський район, приміщення Ружинської селищної ради;
- с. Вільня, Коростишівський район, приміщення Вільнянської сільської ради;
- с. Першотравневе, Овруцький район, приміщення Першотравневої селищної ради;
- с. Рудня, Овруцький район, приміщення Руднянської селищної ради.
 
31 серпня:
- с. Карабачин, Брусилівський район, приміщення Карабачинської сільської ради;
- с. Українка, Малинський район, приміщення Українківської сільської ради.

------------------------------------------------------------------------------
Розклад роботи мобільних точок на 21-23 серпня:
 
21 серпня:
- с. Білокоровичі, Олевський район, приміщення Білокоровицької сільської ради;
- с. Івановичі, Пулинський район, приміщення Івановицької сільської ради.
 
22 серпня:
- с. Рудня-Іванівська, Ємільчинський район, приміщення Руднє-Іванівської сільської ради;
- смт Лугини, Лугинський район, приміщення Лугинської селищної ради;
- с. Слобідка, Коростишівський район, приміщення Слобідківської сільської ради.
 
23 серпня:
- с. Тетерівка, Житомирський район, приміщення Тетерівської селищної ради;
- с. Селянина, Черняхівський район, приміщення Селянщинської сільської ради;
- смт Гранітне, Малинський район, приміщення Гранітненської селищної ради;
- с. Токарів, Новоград-Волинський район, приміщення Токарівської сільської ради. 

------------------------------------------------------------------------------ 

Розклад роботи мобільних точок на 14-19 серпня:
 
14 серпня:
- с. Заріччя, Овруцький район, приміщення Зарічанської селищної ради;
- с. Шоломки, Овруцький район, приміщення Шоломківської селищної ради;
- с. Кишин, Олевський район, приміщення Кишинської сільської ради.
 
15 серпня:
- с. Ярунь, Новоград-Волинський район, приміщення Ярунської сільської ради.
 
16 серпня:
- с. Бабичівка, Пулинський район, приміщення Бабичівської сільської ради;
- с. Норинськ, Овруцький район, приміщення Норинської селищної ради;
- с. Нові Велідники, Овруцький район, приміщення Нововелідницької сільської ради;
- с. Черевки, Овруцький район, приміщення Черевківської сільської ради;
- с. Поліське, Коростенський район, приміщення Поліської селищної ради;
- с. Веселівка, Коростенський район, приміщення Веселівської селищної ради;
- с. Лісівщина, Коростенський район, приміщення Лісівщінської селищної ради;
- с. Дідковичі, Коростенський район, приміщення Дідковицької сільської ради;
- с. Вільськ, Черняхівський район, приміщення Вільської сільської ради.
 
17 серпня:
- с. Станишівка, Житомирський район, приміщення Станишівської селищної ради;
- с. Садове, Коростишівський район, приміщення Садівської сільської ради;
- с. Малинівка, Малинський район, приміщення Малинівської селищної ради.
 
18 серпня:
- с. Колесники, Овруцький район, приміщення Колесниківської сільської ради;
- с. Гладковичі, Овруцький район, приміщення Гладковицька сільської ради.
 
19 серпня:
- с. Червона Волока, Лугинський район, приміщення Червоноволоцької селищної ради.
 
�� ����� �� ��������, ������� �� ����� ����, �������� ��������� ��������� ������� � ����������� ������

Copyright � 2008 ��� ����� SEOTM ��������� �����, �������� �����