Пошук
розширений

Начальник Головного територіального управління юстиції

Грабар Олександр Володимирович

 

 

 

Начальник

Керівництво
Структура управління
Структурні підрозділи управління
Територіальні установи та органи юстиції
ДЕЦЕНТРАЛІЗАЦІЯ У СФЕРІ ДЕРЖАВНОЇ РЕЄСТРАЦІЇ РЕЧОВИХ ПРАВ НА НЕРУХОМЕ МАЙНО ТА БІЗНЕСУ
СПИСОК НОТАРІУСІВ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ, ЯКІ ПІДКЛЮЧИЛИСЬ ДО ЄДИНОГО ДЕРЖАВНОГО РЕЄСТРУ ЮРИДИЧНИХ ОСІБ, ФІЗИЧНИХ ОСІБ-ПІДПРИЄМЦІВ ТА ГРОМАДСЬКИХ ФОРМУВАНЬ
ПОРЯДОК ОФОРМЛЕННЯ СПАДЩИНИ УПОВНОВАЖЕНИМИ ОСОБАМИ ОРГАНІВ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ
ОЧИЩЕННЯ ВЛАДИ
Державні закупівлі
Юридичний всеобуч
ВАКАНСІЇ
Контактна інформація
Переліки громадських формувань
Перелік зареєстрованих друкованих ЗМІ
Інформаційно-юридична газета "Правовий орієнтир"
Нотаріат
Державна виконавча служба: запитання-відповіді
Систематизація законодавства
Доступ до публічної інформації
Плани роботи
Робота колегій Головного територіального управління юстиції
Доступ до правосуддя
Кадрова робота та державна служба
Державна реєстрація нормативно-правових актів
Організаційні питання
Правова робота
Запобігання проявам корупції
ОНЛАЙН-КОНСУЛЬТАЦІЇ
Інформація для громадян, які приїхали з Автономної Республіки Крим та м. Севастополь
Основи соціального захисту інвалідів в Україні
Роз'яснення щодо організації роботи та оплати праці працівникам навчальних закладів, розташованих на території проведення АТО
АКТУАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ ДЛЯ ГРОМАДСЬКИХ ОБ'ЄДНАНЬ
МЕТОДИЧНА РОБОТА
Правова освіта
Порядок витребування документів громадянами, які проживають на тимчасово окупованій території України
Адміністративні послуги у сфері легалізації об'єднань громадян
СКАЗАНО - ЗРОБЛЕНО: ПРЕЗЕНТАЦІЯ РЕЗУЛЬТАТІВ РОБОТИ-2016
������� ����������
Правові засади
Екскурс в історію
Новини управління
Звернення громадян
Діяльність з питань банкрутства
Оголошення, анонси
БЕЗОПЛАТНА ПРАВОВА ДОПОМОГА
Урочиста реєстрація шлюбу
Громадська приймальня
"Гарячі" телефонні лінії
ПІЛОТНИЙ ПРОЕКТ «ШЛЮБ ЗА ДОБУ»
СОЦІАЛЬНІ ВІДЕОРОЛИКИ МІН'ЮСТУ - БВПД, ОНЛАЙН-СЕРВІСИ
"ОНЛАЙН-БУДИНОК ЮСТИЦІЇ"
ДО УВАГИ АГРАРІЇВ! АНТИРЕЙДЕРСЬКІ АГРАРНІ ШТАБИ! МОБІЛЬНІ ТОЧКИ ДОСТУПУ ДО СИСТЕМИ БЕЗОПЛАТНОЇ ПРАВОВОЇ ДОПОМОГИ! ТЕЛЕФОН ГАРЯЧОЇ ЛІНІЇ!
Я МАЮ ПРАВО! ПРОЕКТ МІНІСТЕРСТВА ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ (відеоматеріали)
����� �����
����� �� ��������� ������� ���������� � ����������� ����� ��������� ��������� � ����������� ������
�������� ̳��������� �������
��������� ����� ������
������������ ������ ������� ��� �������� ������ (���� �����ֲ�)
�������������� �������� ������
Головна /

Екскурс в історію



 

Екскурс в історію

Головне територіальне управління юстиції: вчора і сьогодні

           У 1939 році,  відповідно до Положення про управління народних комісаріатів юстиції союзних республік при крайових та обласних Радах депутатів трудящих, затвердженого 16 грудня 1938 року, було утворено Управління Міністерства юстиції по Житомирській області, до функцій якого входив контроль за організацією роботи народних  судів без права втручання у справи відправлення правосуддя, проведення ревізій фінансово-господарської діяльності судів, керівництво діяльністю нотаріату, контроль за роботою судових виконавців та загальне керівництво за діяльністю адвокатури.

 Відповідно до Указу Президії Верховної Ради Української РСР від 30 серпня 1956 року «Про розширення прав обласних судів і ліквідацію Управління Міністерства юстиції Української РСР при обласних радах депутатів трудящих» з 1 жовтня 1956 року дане Управління  було ліквідовано, а його функції передано Житомирському обласному суду.

  Указом Президії Верховної Ради УРСР від 6 жовтня 1970 року у структурі облвиконкомів створені відділи юстиції. З 1 січня 1971 року почав функціонувати відділ юстиції  Житомирського облвиконкому, штатна чисельність якого  становила 17 працівників.

  Відповідно до  Постанови ЦК Компартії України та Ради Міністрів УРСР від 28.09.88 №3-4 у жовтні 1988 року відділ юстиції був перетворений в управління юстиції. В його структурі були створені відділи організаційного забезпечення діяльності судів, кадрів, матеріально-технічного та фінансового забезпечення, реєстрації актів громадянського стану та державної реєстрації нормативних актів, правової роботи в народному господарстві та правової роботи.

Ще через десять років, згідно з Постановою Кабінету Міністрів України від 30.04.98 №592 «Про систему органів юстиції» та Положення про районні, районні у містах, міські (міст обласного значення) управління юстиції, затвердженого наказом Міністра юстиції України від 01.06.98 № 33/5, та на виконання наказу Міністра юстиції України від 19.11.98 № 61/5,  в області утворені та функціонують районні (міськрайонні) управління юстиції (наказ обласного управління юстиції від 31.12.98 № 807). Сьогодні в області налічується 20 районних, 3 міськрайонних, 1 міське управління юстиції.

 У зв’язку зі зміною підпорядкування працівники відділів реєстрації актів громадянського стану переведені до номенклатури обласного управління юстиції у січні 1999 року. З початку 2001-го, відповідно до наказу Житомирського обласного управління юстиції №67/з від 08.12.00, у складі районних міста Житомира, міських (міст обласного значення) управлінь юстиції утворені відділи реєстрації актів громадянського стану, які є правонаступниками відповідних відділів РАГС районних у містах, міських рад.

  З 1 січня 2003 року з Міністерства юстиції та його територіальних органів було знято повноваження щодо організаційного та матеріально-технічного забезпечення судів, подання матеріалів на призначення, обрання суддів та голів судів,  їх звільнення тощо.

  У 2005 році було проведено реформування органів державної виконавчої служби області, внаслідок чого в області та районах створено як самостійні юридичні особи відповідні державні виконавчі служби.

  Після реформування органів юстиції у березні 2007 року (наказ Житомирського обласного управління юстиції № 14/о від 29.01.07) обласне управління юстиції набуло статусу Головного, а в його підпорядкування знову увійшла державна виконавча служба.

               Згідно з наказом Міністерства юстиції України від 07.09.2011 № 2074/5 «Про структурні підрозділи територіальних органів юстиції, що забезпечують реалізацію повноважень Укрдержреєстру та з питань банкрутства» в складі Головного управління юстиції у Житомирській області, районних, міськрайонних, міського управлінь юстиції було утворено структурні підрозділи, що забезпечують реалізацію повноважень Державної реєстраційної служби України (реєстраційні служби) та в складі Головного управління юстиції у Житомирській області було утворено відділ з питань банкрутства.  

         З початку 2015 року Міністерство юстиції розпочало проведення масштабних реформ в системі державного управління, процесів внутрішньої оптимізації в органах Міністерства юстиції України. Ліквідація Державної реєстраційної служби та Державної виконавчої служби стали першим кроком реформи, перехідним етапом у реформуванні інституту виконавчої та реєстраційної служби в Україні. 30 січня 2015 року наказом Міністерства юстиції України № 115/5 «Деякі питання діяльності територіальних органів Міністерства юстиції України» було внесено певні зміни до деяких нормативно-правових актів. Зокрема, ці зміни стосуються перейменування головних управлінь юстиції Міністерства юстиції України в Автономній Республіці Крим, в областях, містах Києві та Севастополі на головні територіальні управління юстиції Міністерства юстиції України в Автономній Республіці Крим, в областях, містах Києві та Севастополі.

        Затверджено нову організаційно-штатну структуру, яка передбачає посади двох нових заступників у керівника головного управління юстиції, що відповідають за напрямки реєстраційної та виконавчої служби.

         З 1 січня 2016 року розпочався процес передачі повноважень з реєстрації бізнесу та нерухомості  місцевим органам влади та нотаріусам відповідно до законів "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень" та "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань" (у новій редакції). Цей процес   повинен завершитись до кінця квітня 2016 року.

         Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11 лютого 2016 року № 99 «Про реформування територіальних органів Міністерства юстиції та розвиток системи надання безоплатної правової допомоги» та з метою забезпечення реалізації Законів України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань» та «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» затверджено Типову структуру головних територіальних управлінь юстиції Міністерства юстиції України в Автономній Республіці Крим, в областях, містах Києві та Севастополі, передбачена ліквідація 586 територіальних органів Міністерства юстиції на районному та міському рівнях та утворення 428 бюро правової допомоги в місцевих центрах з надання безоплатної вторинної правової допомоги, які забезпечуватимуть українців правовим захистом та надаватимуть доступ до онлайн-послуг Міністерства юстиції.

       Наразі станом на початок лютого 2016 року  структуру Головного територіального управління юстиції у Житомирській області як територіального органу Міністерства юстиції України складають:

-          УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ РЕЄСТРАЦІЇ:

-          Відділ державної реєстрації речових прав на нерухоме майно;

-          Відділ державної реєстрації актів цивільного стану;

-          Відділ державної реєстрації юридичних осібта фізичних осіб-підприємців, друкованих засобів масової інформації та легалізації громадських формувань;

-          УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ ВИКОНАВЧОЇ СЛУЖБИ;

-          Відділ організації та контролю за виконанням рішень управління державної виконавчої служби;

-          Відділ примусового виконання рішень управління державної виконавчої служби;

-          Сектор аналітики та статистики управління державної виконавчої служби;

-          УПРАВЛІННЯ ФІНАНСОВОГО ТА МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ;

-          Відділ планово-фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та звітності;

-          Відділ матеріально-технічного забезпечення;

-          ВІДДІЛ З ПИТАНЬ НОТАРІАТУ;

-          ВІДДІЛ З ПИТАНЬ БАНКРУТСТВА;

-          ВІДДІЛ РЕЄСТРАЦІЇ НОРМАТИВНО-ПРАВОВИХ АКТІВ, ПРАВОВОЇ РОБОТИ ТА ПРАВОВОЇ ОСВІТИ;

-          ВІДДІЛ КАДРОВОЇ РОБОТИ ТА ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ;

-          ВІДДІЛ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ РОБОТИ, ДОКУМЕНТУВАННЯ ТА КОНТРОЛЮ;

-          СЕКТОР СУДОВОЇ РОБОТИ ТА МІЖНАРОДНОГО СПІВРОБІТНИЦТВА;

-          СЕКТОР З ПИТАНЬ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ УРЯДОВОГО УПОВНОВАЖЕНОГО У СПРАВАХ ЄВРОПЕЙСЬКОГО СУДУ З ПРАВ ЛЮДИНИ.

Головне територіальне управління юстиції забезпечує організацію роботи та контроль за діяльністю 27 відділів реєстрації актів цивільного стану, 26 відділів державної виконавчої служби, 26 державних нотаріальних контор. Станом на початок лютого 2016  року в області працює 105 приватних нотаріусів.

 

 

 

�� ����� �� ��������, ������� �� ����� ����, �������� ��������� ��������� ������� � ����������� ������

Copyright � 2008 ��� ����� SEOTM ��������� �����, �������� �����